Creators of the blog are:

Hello to all, and

недеља, 4. мај 2008.

Sta bi bilo kad bi bilo?

Pre par dana sedeli smo svi u kaficu, konacno smo uspeli da se dogovorimo i nadjemo posle sto godina, moje drustvo sa faksa, ljudi koji rade, takodje, na ovom blogu i ja. I uopste ne znam kako smo od svega moguceg dosli na temu idealnog fakulteta, kako bi on trebalo da izgleda.
Moja jedina ideja koja se tice idealnog faksa bila su mnogobrojna inostrana putovanja koja bi fakultet tako lepo organizovao da mi uopste ne bi morali da se sekiramo ni oko cega. Svasta bi videli, a zezanje bi sigurno bilo na nivou! A, valjda bi bilo i viznih olaksica, znate za nas divne, pametne studente? Ovu moju zamisao su prihvatili, ali nije bila tako intetresantna kao sto je prostorija za ljubljenje koju je predlozio jedan kolega. Eto sta njima muskima fali! Kaze, bila bi velika, prostrana i, apsolutno, samo dostupna za one koji ce da se ljube. Mogu i da pricaju, ali moraju i da se ljube! Zatim, sloboda govora, mesto na koje mozes da dodjes i pricas sta zelis, a valjda ce te neko i slusati, kad postoji u drugim zemljama sto ne bi i kod nas?! I poslednja, ali ne i losa ideja, teretana i prostor za razne igrice. Zavisi od toga sta vam je afiniet, pa kad vas iznervira profesor vi lepo odete i dizete tegove ili igrate fliper, umesto da se derete i histerisete na sve redom. A da, zamalo da zaboravim, za leto bi bilo divno kad bi postojao jedan bazen, pa onda krajnje opusteno, malo predavanja, malo koktelcici i suncanje, pa onda idemo na ispit totalno relaksirani i opusteni, a onda se vratimo na bazen da proslavimo uz jos malo koktela. Idealno, studenti po ceo dan na fakultetu, pa valja i upravu uciniti zadovoljnom i srecnom. I tako, svasta smo mi nalupetali tog dana...Ali zvuci interesantno, zar ne?

Нема коментара: