Creators of the blog are:

Hello to all, and

недеља, 4. мај 2008.

EKIPA

Kao sto se i vidi, mi smo se na ovom blogu bavili fakultetima, nasim i stranim. Prvi cilj nam je bio da objavimo neke zanimljivosti do kojih nije bilo tesko doci, a koje ipak mali deo nas zna. To je pre svega radio moj kolega Aleksandar. Kolega Milos je nas glavni covek, bez njega verujem da bi bilo mnogo teze uraditi ovaj zadatak! Uglavnom svi postovi koji je trebalo objaviti su isli prvo kod njega na proveru, mora neko da da zeleno svetlo. Koleginica Mia je zasluzna za slike i tekstove pojedinih nasih fakulteta. To bi trebalo da bude prikaz toga kako se kod nas, u zemlji u Beogradu, radi, koja je propaganda i prezentacija pojedinih fakulteta, sta je to sto oni nude i sta ocekuju. Marko je nas dizajner, mislim da je on zajedno sa Milosem odradio sjajno taj deo. Ja sam bila zaduzena, pre svega, za tekstove, autorske. Zapisana su neka moja razmisljanja, sa kojima se moje kolege slazu tako da su onda to nasa razmisljanja i stavovi. Sve u svemu, sve sto je radjeno na ovom blogu radjeno je tako da bude zanimljivo, da onome ko ovaj blog poseti ne bude dosadno. Nadamo se da smo makar delimicno uspeli u tome!

Нема коментара: